Peperangan menguasai fikiran

Pelbagai langkah diambil oleh pihak pembangkang dalam usaha mereka untuk menjatuhkan kerajaan yang sedia, malah bermacam isu yang dibangkit dari BR1M, Transformasi, 1MDB dan terbaru 2.4b.

Sebagai rakyat dan ahli parti pernah kita terfikir mana datang duit itu? Sudah tentu jawapan yang diberi adalah pernah. Apabila jawapan ini yang diberi pelbagai andaian yang keluar, walaupun kita tahu sama ada jawapan itu benar ataupun salah.

Oleh itu kita jangan mudah terpengaruh dengan andaian serta tuduhan yang dibuat oleh sesetengah pihak kerana tujuan utama menjatuhkan kerajaan yang sedia ada dan tidak senang dengan parti keramat kita.

Lebih menyedihkan ada ahli parti sendiri mudah percaya dengan tomahan yang dibuat oleh pihak lain.

Kita perlu ingat bahawa, Yahudi sentiasa mencari jalan untuk menjatuhkan negara Islam, jika kita lihat secara menyeluruh negara Islam mana yang belum dapat dikuasai oleh mereka. MALAYSIA.

Kalau kita menyedari perkara ini, marilah kita bersatu untuk bersama mempertahankan negara yang tercinta ini, agar tidak dikuasai oleh mana-mana pihak.

Yahudi akan mempergunakan perlabagi cara untuk menjatukan negara kita, sama ada melalui individu atau parti politik yang diterajui oleh pembangkang.

Marilah kita renungkan perkara ini, JANGAN MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI.

Comments

Popular Posts